پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت عید سعید قربان
.
رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، عید سعید قربان را تبریک گفت.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن این پیام، آمده است:
عید
سعید قربان، عید بندگی و ایمان، عید گذشتن برای خداوند است که تصویری شگرف از
اخلاص انسان را در برابر معبود بی همتا ترسیم می کند. عید قربان، یادآوریست برای
همه ما که در برابر راستی و ایمان، اسماعیل درونمان را قربانی حق و یقین کنیم.
ابراهیم خلیل الله، میعاد رهیدگی از اسارت نفس و تبلور تقرب، آئین بندگی را
به زیباترین گونه به تصویر کشید و با تاسی به ژرف ترین مفهوم ایمان، کلیدی
ارزشمندی از ثمره بندگی به بشریت هدیه کرد.
این عید سعید کرامت انسان را به تمامی مسلمانان و به ویژه دانشگاهیان علوم
پزشکی شیراز صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال می خواهم به همه ما،
توفیق تعبد معبود در تمامی برهه ها و عمل حقیقی به ایمان را اعطا نماید.
دکتر
علی بهادر
رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید